Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
سلحشور
نبردي سخت در پيش است.

7

خروج ياءجوج و ماءجوج
8 خروج يمانى
9 در آمدن پرچم هاى سياه از خراسان
10 شهادت نفس زكيّه

براي مشاهده ي هر كدام روي لينك هاي بالا كليك كنيد


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:شهادت نفس زكيّه,در آمدن پرچم هاى سياه از خراسان,خروج يمانى,خروج ياءجوج و ماءجوج, توسط سلحشور

دوستان عزيز و سلحشور وبلاگ سلحشور از تمامي شما بينندگان دعوت به مبارزه با فراماسونري و شيطان پرستي مي كند در كنار ما به مبارزه بپردازيد

همين حالا عضو وبلاگ شويد و مطالب ارزشمند خود را براي ما ارسال كنيد تا من انها را با نام خود شما در وبلاگ منتشر كنم.

از نظرات ارزشمند خود ما را بي بهره نگذاريد نظراتي مانند خوب بود عالي بود و.... براي ما كاربردي ندارد بلكه سعي كنيد در باره مطالب نظر بدهيد.

اگر خودتان وبلاگ داريد با ما تبادل لينك كنيد مي توانيد براي شروع مبارزه و ساخت يك وبلاگ مبارز از مطالب وبلاگ سلحشور حتي بدون ذكر منبع استفاده كنيد.

سعي كنيد اين مطالب را در هر جا كه مي توانيد انتشار دهيد.

الهم عجل لوليك الفرج

زنده باد سلحشور


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:دعوت به همكاري,سلحشور, مباره با فراماسونري,مبارزه با شيطان پرستي, توسط سلحشور

 در اين مقاله موارد زير از علائم ظهور بررسي شده است

4 پرچم هاى سياه در يارى امام زمان (عليه السلام)
5 جنگهاى خونين
6 خروج حسنى

 

براي مطالعه روي هر كدام كليك كنيد

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, توسط سلحشور

 

 
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور همایش مینی سیتی  1 و 2
 
مینی سیتی 1 و 2
 
 

 

دانلود ( ویدیو ) اولین همایش مینی سیتی 1

لینک دانلود تصویری قسمت اول  :   {لینک مستقیم} حجم  ۷۱  مگابایت

لینک دانلود تصویری  قسمت دوم  :   {لینک مستقیم} حجم  ۷۱  مگابایت

لینک دانلود تصویری قسمت سوم  :  {لینک مستقیم} حجم  ۷۱  مگابایت

لینک دانلود تصویری  قسمت چهارم  : {لینک مستقیم} حجم  ۶۸  مگابایت

 

 

 

         

  دانلود در یک فایل   لینک دانلود مستقیم 122 مگابایت      

 
 =========================================

دانلود ( ویدیو ) اولین همایش مینی سیتی 2

لینک دانلود تصویری قسمت اول  {لینک مستقیم} حجم  64  مگابایت

لینک دانلود تصویری قسمت دوم  {لینک مستقیم} حجم  68 مگابایت

لینک دانلود تصویری قسمت سوم  {لینک مستقیم} حجم  58 مگابایت

 لینک دانلود تصویری قسمت چهارم  {لینک مستقیم} حجم  58 مگابایت

لینک دانلود تصویری قسمت پنجم  {لینک مستقیم} حجم  17 مگابایت

 

 

 

اولین همایش ضدفراماسونری در مینی سیتی mediafire

 

لینک دانلود تصویری قسمت اول : {لینک مستقیم} 

لینک دانلود تصویری قسمت دوم : {لینک مستقیم} 

لینک دانلود تصویری قسمت سوم : {لینک مستقیم} 

لینک دانلود تصویری قسمت چهارم : {لینک مستقیم}

 



آشنايي با كتب و عبادتگاه شيطان‌پرستان



آشنايي با كتب و عبادتگاه شيطان‌پرستان





انجيل شيطاني كتابي است كه شيطان‌پرستان از آن براي عبادت و دعاهاي خود بكار مي‌گيرند. اين كتاب شامل كلمات عبري،يوناني و انگليسي است.معناي دقيق بعضي از اين كلمات هنوز كشف نشده است. بسياري از دعاهاي اين كتاب برخلاف دعاهاي مسيحيت و كتاب انجيل است. كليساي شيطان براين عقيده است كه رفتارهاي عاطفي مانند طمع و شهوت و نفرت،غريزه‌هاي طبيعي هستند و سركوب كردن اين احساسات كاري كاملاً نادرست است.
كتاب مقدس آنها،فلسفة «آنتوان لاوي» مؤسس كليساي شيطان را توصيف مي‌كند. كتاب معروف شيطان‌پرستان، «انجيل» نام دارد كه شامل 4بخش است: 1.كتاب شيطان 2.كتاب لوسيفر 3. كتاب بليل 4. كتاب لوتيان
در ذيل به برخي از قسمت‌هاي كتاب اشاره مي‌شود:
به نام خداي بزرگ ما شيطان،برشما فرمان مي‌دهم كه از دنياي سياه بيرون آييد.شيطان، جام باده لذت را بردار. اين جام، پر از اكسير زندگي است و آن را با نيروي جادوي سياه انباشته كن.اين نيرو در سراسر عالم كائنات وجود دارد. آمين،اي دوست و همدم شب،تو از صداي سگ‌ها و ريختن خون شاد مي‌شوي.تو در ميان سايه‌هاي عبورمي‌گردي. تو تشنة خون هستي و بشر را تهديد مي‌كني.

معرفي كشورهاي داراي گروههاي شيطان‌پرستي:

1.انگليس:به اعتقاد كارشناسان، درحال‌حاضر بيش از هزار فرقة فعال در انگليس وجود دارد كه شهرت آنها ازطريق اينترنت رواج يافته است. آنها ازطريق سايت‌هاي اينترنتي معروف به «سايت‌هاي خودياري» براي ترك سيگار، كم كردن وزن بدن، ديدار و پيدا كردن يك دوست يا شريك زندگي، يا شركت در بازار بورس براي جذب و به دام انداختن جوانان، مهارت پيدا مي‌كنند. تبليغ‌كنندگان و عضوگيرندگان اين فرقه‌ها، در كالج‌ها و كمپ‌هاي دانشگاهي هم فعال هستند. دبيركلّ مركز اطلاعات فرقه‌اي مستقل در لندن مي‌گويد:
مطمئناً،اينترنت باعث مي‌شود تا تعداد بيشتري...................

به ادامه مطلب بروید:

 



ادامه مطلب...


عضويت در جهنم
 
 
عضويت در جهنم

 
نويسنده:مينا کمالي

شيطان پرستي
 

شيطان پرستان فرقه هايي هستند که اگر بخواهيم در مورد آن ها و چگونگي پيدايش شان اطلاعاتي داشته باشيم. بايد از اين جا شروع کنيم که سال هاي پس از رنسانس را مي توان به سال هاي افسار گسيختگي جهان غرب در تمامي ابعاد فردي و اجتماعي و جنبه هاي متعدد منتهي به روابط انساني توصيف کرد. پس از برداشته شدن يوق تعاليم متعصب کليساي کاتوليک از گردن انسان غربي، چند جريان عمده فکري و فلسفي شکل گرفت که يکي از آن ها شيطان پرستي بود.
برخي از عناصر فاسد با اتکا به گرايشات و نظريات توراتي و پروتستاني به صورت مخفيانه جريان «شيطان پرستي» را با ويژگي هايي همچون گناه گرايي، قتل، تجاوزات جنسي، عدم اصول اخلاقي، بي توجهي به مسائل توحيدي و... پايه گذاري کردند.
سال 1960 را مي توان به صورت جدي آغاز دوره جديد حيات وفعاليت شيطان پرستان در آمريکا دانست.
شيطان پرستان آمريکايي عقيده داشتند که شيطان نه يک موجود بد، بلکه يک فرشته خادم براي آزمايش انسان ها است!

عضويت درگروه شيطان پرستان
 

شيطان پرستان که در آن زمان تعداد محدودي را تشکيل مي دادند، پس از گذشت چند سال تصميم گرفتند تا اين فرقه را گسترش دهند و از روش هاي گوناگوني براي جذب شدن در اين گروه استفاده کردند.
يکي از روش هاي جذب جوانان، استفاده از موسيقي هاي راک بود. خوانندگان اين سبک از موسيقي بر روي صحنه و در کليپ هاي خياباني دست به خوردن وآشاميدن ميوه هاي فاسد، خون و... مي نمودند و کاست هاي ضبط شده شان در کشورهاي مختلف انتشار داده مي شد.
جوانان زيادي از اين موسيقي استقبال کردند و دليل استقبال از اين موسيقي چيزي نبود جز جاذبه هاي مجازي و حاشيه اي موسيقي. مانند ايجاد فضا براي روابط آزاد دختران و پسران و ارزان و قابل دسترس بودن موسيقي با توجه به ارتقاء تجهيزات فني و تکثير وتوزيع آن.
يکي ديگر از روش هاي جذب افراد به اين گروه تشکيل کلاس هايي با موضوعات جذاب بود که در انتهاي اين کلاس ها قوانين شطيان پرستي را آموزش مي دادند.

برخي از قوانين شيطان پرستي
 

عقد ازدواج تنها با تقسيم يک نان توسط پيشوايان دين بين عروس وداماد وخوردن آن دو تکه نان انجام مي شود.
طلاق نيز با پرتاب يک سنگ ريزه از طرف شوهر به سوي زن محقق خواهد شد!
پوشيدن لباس آبي حرام است!
درختان بزرگ قديمي را تقديس کنيد وبا پارچه آن را بپوشانيد يا رنگ بزنيد!
رعد و برق وابر و آتش وخورشيد وماه وستارگان را گرامي مي دارند وبه نان و چراغ احترام ويژه مي گذارند.
آموختن سواد حرام است. سزاي باسواد در دنيا و در آخرت عذاب است.
آموختن عربي ممنوع است. فقط يک نفر از نسل شيخ عدي حق دارد عربي و قرآن ياد بگيرد، ولي بايد نام شيطان را از نسخه قرآن پاک کند. کسي حق ندارد نام شيطان را به زبان بياورد کوتاه کردن ناخن حرام است!
ترک وطن بيش از يک سال حرام و موجب جدايي زن از شوهر مي شود!
و...

شيوه هاي تبليغ
 

امروزه بيش ترين شيوه هاي تبليغ به صورت انتشار سي دي، کاست وپوستر مربوط به خوانندگان متاليکا ، گسترش يافتن سايت ها و وبلاگ هاي مربوط به شيطان پرستي ، تبليغ و اطلاع رساني از طريق پارتي هاي شبانه وگفتگوهاي دوستان علي الخصوص در مناطق مرفه شهرها، تبليغ در تالارهاي گفتگوهاي مجازي و.. صورت ميگرد.
منبع: مجله ديدار آشنا 122

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:عضویت شیطان پرستی,عضویت در جهنم,عضویت در فراماسونری, توسط سلحشور

شيطان عتيق؛ شيطان مدرن
 
 
شيطان عتيق؛ شيطان مدرن

اشاره:
 

مباحث عرفاني براي جوانان جاذبه فراواني دارد. اين جاذبه ذاتي موجب شده تا عرفان هاي کاذب هم اندک اندک به دنبال جاي پايي در جامعه ديني ما باشند. اين نوشتار درصدد شناخت و نقد نحله هايي از اين عرفان ها برآمده است. به يقين ورود در عرصه اين مباحث تخصصي ، نيازمند مطالعه ، مباحثه و تحقيق بيشتر است و در اين راستا مقاله حاضر براي ايجاد هوشياري ، انگيزه و پي جويي بيشتر مفيد خواهد بود.

مقدمه:
 

قابل انکار نيست که عصر مدرنيته تأثيرات شگرفي در بهبود زندگي مادي بشر داشته است. اما اين ارتقاي کيفي در سطح زندگي بشر، او را روز به روز از توجه به ساحت وجودي و سرشت ملکوتي خود غافل تر نموده و در نتيجه تمايلات معنوي و بنيادهاي اخلاقي در جوامع رو به افول رفته است. در چنين موقعيتي که بشر شاهد تاراج ميراث معنوي خود مي باشد ، سعي در پناه بردن به پناهگاهي دارد که روح تشنه معنويت خود را سيراب نمايد و اين تشنگي جز با روي آوردن به چشمه زلال معرفت الهي که از سايه سار قرآن و سنت مي-گذرد، امکان پذير نيست. اين جاست که شيطان از کمين گاه خود بيرون آمده و تشنگان عرفان و معرفت الهي را به گنداب ها و مرداب هاي آلوده فرقه ها و نحله هاي عرفاني منحرف- که داعيه رساندن بشر به عرفان حقيقي و آرامش ابدي را دارند- رهنمون مي سازد. اين گونه است که ما در دنيا و مخصوصاً در جامعه اسلامي خودمان شاهد رشد قارچ گونه افکار مکتب هاي انحرافي و مدعيان عرفان هاي کاذب هستيم. اين روند با پيروزي انقلاب اسلامي ايران و گرايش مسلمانان جهان و به ويژه جوانان کشورمان به معنويت ، شدت بيشتري يافت و اين عرفان هاي دروغين و نحله هاي منحرف، يک تهاجم فرهنگي نرم و پنهان را آغاز کردند. بخشي از اهدافي که آنها دنبال مي کنند، عبارتند از: نفي عقلانيت در جامعه؛ جايگزيني عرفان هاي دروغين به جاي عرفان اسلامي؛ ترويج بي بند و باري و ترک شريعت؛ ترويج شديد فرقه گرايي و ايجاد مکتب ها و نحله هاي متعدد به منظور بر هم زدن امنيت سياسي و اجتماعي و اخلاقي جامعه.
از جمله عرفان هاي کاذب و وارداتي اين موارد را مي توان نام برد: از شرق: ساي بابا ، اُشو ، کريشنا و عرفان رام الله ؛ از غرب: عرفان مسيحيت و عرفان يهود و عرفان هاي آمريکايي هم چون عرفان سرخپوستي و عرفان اِکنکار. اين در حالي است که در داخل کشور نيز، صوفيه و دراويش تحت عناوين مختلف مثل: شاه نعمت اللهي، نقش بنديه و گناباديه به طور هدفمند مشغول ترويج افکار خود، نشر کتاب و جمع آوري طرفداران و ساخت خانقاه هاي متعدد هستند. ما در بخش اول نگاهي کوتاه ولي واقع بينانه به تاريخچه، مباني فکري و برخي اشكالات تعدادي از اين نحله هاي عرفاني نوظهور مي افکنيم و در بخش دوم نحله شيطان پرستي را مورد مطالعه و بررسي قرار داده و مبحث صوفيه را به مجالي ديگر واگذار مي کنيم.

بخش اول: عرفان اُشو، ساي بابا و اِکنکار
 

فصل اول- عرفان اُشو
 

1-معرفي:
اُشو در سال 1931 ميلادي در روستاي کوچوادا ..........

به ادامه مطلب بروید:



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:شیطان مدرن,شیطان عتیق,مقاله شیطان پرستی, توسط سلحشور

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

Make your flash banner free online Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!